Belofte - Wat brengt CHAIN Magazine

CHAIN Magazine verschaft alle spelers in de aardappelen, groente-en fruitketen diepgaande achtergrondinformatie over een breed scala aspecten rond het ondernemerschap. Het magazine is opiniërend, informatief en rijk geïllustreerd met foto's. CHAIN Magazine is het enige ketenmagazine in de AGF branche en informeert alle opeenvolgende en voorgaande schakels in de keten over elkaar.

Daarmee voorziet CHAIN Magazine in een behoefte ketenpartijen maar ook van partijen die de keten volgen, adviseren en bedienen.

Belofte - Wat brengt CHAIN Digitaal

CHAIN Digitaal is het digitale zusje van CHAIN Magazine. CHAIN Digitaal brengt bondige achtergrondinformatie in het verlengde van CHAIN Magazine.

Wie ontvangt CHAIN Magazine?

  • Alle supermarktvestigingen in Nederland, incl. hoofdkantoor
  • Foodservice-groothandel
  • Alle detaillisten in groenten en fruit aangesloten bij ADN
  • Groothandel, groentebewerkers, import en- exportbedrijven lid van Frugi Venta
  • Afzetorganisaties in groenten en fruit aangesloten bij DPA
  • Glasgroentetelers aangesloten bij LTO Glaskracht. Vollegrondsgroentetelers aangesloten bij vollegrondsgroente.net
  • Veredelingsbedrijven
  • Alle abonnees

CHAIN Magazine in het kort

VERSCHIJNT

Ieder kwartaal, 4x per jaar

OPLAGE

Ca. 6.000 ex

OMVANG

Minimaal 48 pagina’s waarvan ca. 40 pagina’s redactie

UITSTRALING

Aantrekkelijk | Vernieuwend | Eigentijds | Zakelijk | Goede fotografie

CHAIN Magazine

September 2017

De inhoud van CHAIN Magazine

  • Inspirerend verkoopbevorderende artikelen
  • Geen nieuwsfeiten, maar focus op ontwikkelingen in de keten van aardappelen groente en fruit.
  • Analyserend, opiniërend, duidend met onderbouwingen. En begrijpelijk geschreven.
  • CHAIN Magazine laat lezers zien welke items actueel zijn in de verschillende schakels van de keten
  • Supermarktmanagers en AGF-speciaalzaken krijgen meer informatie over de teelt, verwerking en logistiek van de producten die zij dagelijks verkopen.
  • Telers lezen meer over wat verderop in de keten gebeurt met hun producten en klanten.
  • Bij zoveel mogelijk artikelen wordt in de vormgeving geduid waar het beschreven bedrijf zich in de keten bevindt.